Case: The Dry Cleaner Prank - Kund: Electrolux

The Dry Cleaner Prank
Electrolux

THE DRY CLEANER PRANK
KUND: ELECTROLUX

Electrolux ville uppmärksamma deras nya tvättmaskiner i Ultracare-serien på ett kul och annorlunda sätt. För att understryka att man inte längre behöver ta sina kläder till en kemtvätt valde man att satsa på ett så kallat ”practical joke”. 

Vi hittade en tjej i rätt målgrupp och tog ett snack med hennes pojkvän. När Johanna, som hon hette, lämnar in sin tröja för att tvättas ser lokalen ut som vilken kemtvätt som helst, men när hon ska hämta ut den ett dygn senare ser det minst sagt lite annorlunda ut.

”Jag var den krävande kunden i ett projekt med många inblandade och snäva tidsramar. Här visade Ryska Posten Event inte bara att de kunde leverera enligt våra önskemål - de gjorde det också med stor entusiasm. Jag arbetar gärna med dem igen.”

- Johannes Karlsson, Social Media Manager
Social Media Electrolux EMA EMEA

Extra Deltid Heltid
Ja Nej
Ja Nej
Ja Nej
Vilka egenskaper gör att du passar in hos oss på Ryska Posten Event?
Övriga kommentarer
+ Bifoga CV
+ Bifoga personligt brev
+ Bifoga bild